Contacte


La coordinadora del consell de delegats i delegades és la Laura Pascual, professora del departament d'educació física de l'institut.

El seu correu electrònic de contacte és:

laurapascual@institutb7.cat

24 de gen. 2014

Acta de la reunió del Consell del 24-1-14


ORGANITZACIÓ DE LA FESTA DE CARNESTOLTES
Divendres 28 de febrer de 2014

Hi participen tots els grups de matí del centre. No es farà classe de 8 a 9.

A la tarda, les classes de Cicles Formatius s’impartiran  d’acord amb l’horari habitual.

HORARI

1.      Decoració d’aules i passi del jurat   (9:00-11:00)

2.   A partir que hagi passat el jurat: endreça d’aules i pati. ( 11.00-12.00)

3.      Actuacions, desfilada de comparses i lliurament de premis a la sala polivalent (12.00-13.00)


DESCRIPCIÓ DE CADA TASCA

  1. Decoració d’aules:

Cada grup té assignada una aula per disfressar. En cap cas es pot malmetre el material de l’aula: no es poden arrencar pòsters ni murals,  no es pot penjar res als fluorescents ni AL SOSTRE AMB CINTA ADHESIVA. Tampoc es poden canviar del lloc ni la taula del professor ni l’ordinador, ni es pot tapar ni manipular el videoprojector. Sí que es pot utilitzar, però, per projectar imatges relacionades amb la decoració, si s’escau.
No està permès utilitzar pintura ni cap substància que pugui embrutar l’aula o el mobiliari.
Si algun grup creu que necessita més estona per decorar l’aula, pot  trobar-se una estona abans(venir a les 8.00), sempre que estigui acompanyat pel tutor o per algun professor
Els alumnes han de tenir molt clar aquest darrer punt perquè no es presentin al centre fora de l’horari previst i ningú no els pugui atendre.
Els jurats passaran a partir de les 10:00 h per fer la seva valoració. Un cop hagi passat el jurat es pot començar a netejar i endreçar la classe .
      Recordeu que s’han de tancar totes les aules.



      2. Esmorzar


 Els alumnes de Batxillerat  poden sortir al carrer , però no els de l’ESO

3. Actuacions, desfilada de comparses i lliurament de premis a la sala polivalent

   A les 12.00 h els alumnes es reuniran a les aules corresponents amb el professorat que tinguin assignat i hi DEIXARAN TOTES LES MOTXILLES I JAQUETES, el professor tancarà l’aula i  junts es dirigiran cap a la sala polivalent

Els alumnes de l’ESO i batxillerat poden participar en la festa de la sala polivalent tot i que no és obligatori que tots els alumnes estiguin a l’interior d’aquest espai; poden quedar-se al pati, sobretot aquells que no respectin el normal funcionament de l’entrega de premis. Si els alumnes trien quedar-se dins de la sala polivalent, cal que tinguin clar que no es poden passar l’estona entrant i sortint, sinó que s’hi han d’estar mentre hi hagi l’activitat.

Els alumnes de l’ESO  no poden marxar a casa fins que s’obrin les portes a les 13.00 h aproximadament

4.Neteja d’aules

Quan s’acabi l’activitat a la sala polivalent, l’alumnat tornarà novament a les aules, si cal, amb el professorat que tingui assignat per recollir el material que hi hagin deixat ( motxilles, jaquetes, etc.)

RECORDEM QUE LES AULES I PASSADISSOS HAN DE QUEDAR PERFECTAMENT ENDREÇATS

 
Import dels premis

1r Premi grup classe 1r cicle ESO: 70 €

2n Premi grup classe 1r cicle ESO: 50 €

3r Premi grup classe 1r cicle ESO:  40 €

*  *
1r Premi grup classe 2n cicle i Batx.: 70 €

2n Premi grup classe 2n cicle i Batx.: 50 €

3r Premi grup classe 2n cicle i Batx.:  40 €


1r Premi comparsa: 30€

2n Premi comparsa: 25€

3r Premi comparsa: 20€


1r Premi individual: 25€

2n Premi individual : 20€

3r Premi individual: 15€

ELS DINERS QUE CADA CLASSE POT GASTAR A LA DECORACIÓ, SÓN 5 €

29 de nov. 2013

Acta de la reunió del Consell del 28-11-13

Estaven convocats a la reunió del Consell els delegats d'ESO i Batxillerats, als de Cicles els passem l'informació per correu i amb l'acta per estalviar-los l'assistència, perquè és una reunió més aviat informativa, amb l'objectiu que els delegats passin l'informació a les seves classes.
Han assistit delegats de tots els cursos excepte 2n ESO C, 3r ESO D, 4t ESO A i B, 1r BATX A i 2n BATX A i B, és a dir de 19 cursos han assistit 12. Han faltat 7 !!
Val la pena recordar que quan els delegats no assisteixen a les reunions és la seva classe la que no assisteix, i es queda sense la informació o el debat. Si tenen problemes per venir a les reunions cal que triin altres delegats, o si és un dia puntual poden "comissionar" a algun company que els substitueixi excepcionalment i triat a la tutoria voluntariament.

 

SKAPAT

Es demana als delegats que recordin i encoratgin la lectura de la nostra revista de l'institut, que des del curs passat és digital. Valorem que quan es repartia en paper a tots els alumnes molts no la llegien i que ara segur que els alumnes de 4t, que són els que l'elaboren, la llegeixen en massa.
Recordem les seccions i les més atractives.

Reciclatge a l'Institut

Informem que darrerament, del curs passat cap aquí s'ha notat un retrocés en el reciclatge a l'institut, ens trobem envasos als contenidors del paper i paper rebregat, o paper al d'envasos.
Pensem que hi ha hagut un relaxament des de que es va començar a reciclar al centre.
Reflexionem sobre la necessitat de fer-ho bé i, en general de l'urgència que té la seva generació, en revertir la inèrcia de malbaratament energètic i de contaminació que actualment patim al Planeta.
Diem de que els delegats  facin d'agents del Medi Ambient a les seves classes. La campanya de sensibilització que es va fer a les tutories fa dos cursos, no es va repetir el curs passat.

Acordem que els Delegats de 1r i 2n d'ESO passaran el Power Point de la Campanya a les seves tutories per parlar-ne a classe.

Els cursos de 3r i 4t i Batx. i Cicles si volen també poden passar-lo per provocar el debat, en qualsevol cas han de recordar als companys el funcionament dels contenidors i encoratjar-los a respectar el reciclatge correcte.

El PWP està al MOODLE de l'institut : a Escola Verda i es pot entrar com a visitant
També si feu servir aquest link s'obrirà directament:


http://agora.xtec.cat/iesb7/moodle/mod/resource/view.php?id=17933




12 de nov. 2013

Acta de la reunió del Consell del 12-11-13

Proposta de vaga

Avui hem fet la reunió a la que s'han presentat alguns cursos de Cicles,  1 curs de 2n de batxillerat, i 2 cursos de 1r i 2 de 2n d'ESO (que no poden fer vaga!).

S'ha dit que davant de la proposta de vaga d'estudiants pel dia 20 d'aquest mes (dimecres de la setmana que ve), els alumnes que vulguin exercir el seu dret a vaga, per poder justificar la falta a classe (Cicles) i avisar als pares per tal que justifiquin l'absència (Batx. i 3r i 4t d'ESOcal avisar a Direcció (llista dels alumnes de la classe que faran vaga) abans de 48 hores, és a dir divendres 15 o dilluns 18 abans de les 8h. del matí !

teniu més informació per si en voleu parlar a classe a aquesta adreça:
http://www.sindicatdestudiants.net/

8 de nov. 2013

Acta del Consell de Delegats del 8/11/13

Col·laboració amb el Banc dels Aliments

L'institut col·laborarà amb la Campanya "Basquet Solidari" organitzada per l'associació "Amics del Gorg-Mar" per proporcionar ajuda a les persones més necessitades. Els alumnes i els equips de 4t masculí i femení participaran en un torneig amb altres instituts de Badalona, i s'encarregaran de portar els aliments recollits pel nostre institut
Les famílies i alumnes d'ESO, batxillerat i Cicles formatius, el professorat i el personal del centre que vulguin participar cal que portin una bossa amb 1kg d'aliments (aprox.) es poden portar paquets d'arròs, sucre, pasta, llegums, brics de llet o de caldo, llaunes, etc. no es poden portar envasos de vidre.
Les bosses s'han de deixar a consergeria la setmana del 11 al 15 de novembre.


Informació PIDCES:
 

L'Eli Casas ens informa de les Campanyes i Tallers del P.I.D.C.E.S ( Projecte d'informació i dinamització de Centres d'Educació Secundària de l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Badalona).
Seguirà muntant la "paradeta" informativa els dimarts, cada 15 dies, a l'hora del pati.
Podeu utilitzar els seus serveis posant-vos en contacte amb ella.

16 d’oct. 2013

Resultats de la Votació de la proposta de vaga

Han votat tots els cursos d'ESO a partir de 3r excepte 3rB, tots els de batxillerat, de Cicles Formatius 2 cursos ho han fet  presencialment, 2 ho han fet per correu dels delegats al coordinador, i dels 2 restants una delegada portava la informació.

Els resultats han estats els següents:
  • Fer vaga 3 dies (22-23-24):        7 cursos (+2 informats per un altre delegat)
  • Fer vaga 2 dies (23-24)               3 cursos
  • Fer vaga 1 dia (24)                       3 cursos
Els cursos i alumnes que han votat i vulguin fer 1 o 2 dies de vaga poden fer-ho, encara que la majoria en el recompte surt de fer 3 dies  de vaga, com es va aprovar a la reunió anterior.

Els delegats deixaran al despatx de Gestió una llista amb els alumnes i el curs com a molt tard dijous (si es fan 3 dies) per tal de tenir 2 dies abans del primer dia de vaga, per poder informar a les famílies i  repartir les autoritzacions i que tornin signades.

12 d’oct. 2013

Acta del Consell de Delegats del 11/10/13

Proposta de vaga

Aclarim d'entrada que avui no és dia de votar res, sinó que informem de les propostes de vaga que ens han arribat als estudiants i als professors, i que els delegats cal que passin aquesta informació a la seva classe i aleshores en un altre reunió  votarem quina és la decisió col·lectiva que prenen els estudiants.

Expliquem les propostes:
  • Estudiants: els sindicats diuen de fer vaga els dies 22, 23 i 24, amb una manifestació d'estudiants el dimecres 23 al mati.
  • Professors: els seus sindicats proposen fer vaga el dijous 24 amb una manifestació a la tarda conjunta d'estudiants, professors i pares/mares.
 (Compte! que per error a la reunió es va informar que la proposta de un dia era el dia central dimecres 23 i és el dijous 24)

Dels motius per fer-la en parlem poc perquè el curs passat ja es van explicar molt, van venir fins i tot sindicats a informar-nos i el resultat de les retallades a l'Ensenyament és evident fins i tot al nostre institut, a més ha coincidit que el dijous es va aprovar la LOMCE (llei Wert) que a parer de molts sindicats encara agreujarà més la situació, a part de l'agressió que representa per la nostra llengua.

El coordinador fa una reflexió sobre el que va passar el curs passat, on es va començar com ara amb propostes de vaga dels estudiants  de 3 dies a cada trimestre, que sobretot els alumnes de cicles van recolzar majoritariament, però per exemple els alumnes de batxillerat al 3er trimestre ja no ho van fer pel que comportava pels seus estudis: proximitat de la selectivitat, exàmens, etc.
També es proposa que si hi ha un col·lectiu d'alumnes que està per fer vaga tres dies i un altre un, es pugui fer, sempre que hi hagi respecte per l'opció dels altres. Recordem el curs passat que alguns alumnes a la porta de l'institut i molestant pels vidres de les classes de la planta baixa, van protagonitzar uns fets que ens van doldre molt, perquè ni els professors ni la resta de companys són "l'enemic", sinó també les víctimes, com ells, d'aquestes retallades.

Recordem la normativa per fer vaga: Als alumnes de 1r i 2n la normativa no els permet fer vaga i tots els menors de 18 anys han de ser autoritzats per els seus pares a faltar a classe i per tant, dos dies abans si es decideix col·lectivament fer vaga, han de donar la llista de cada classe a Direcció, per tal que hi hagi temps de donar una carta informant a les famílies i retorni l'autorització signada.

Diem de fer la votació el proper dijous dia 17, però el Xavi no recordava que tenia una sortida i finalment es farà el dimecres 16 a l'hora del pati (aula 02)

Els alumnes de Cicles demanen de fer alguna reunió a les 3h. de la tarda dels dies que tinguin tarda els de l'ESO, comentem que aleshores els perjudicats serien els de Batxillerat, la intenció és fer-ne alguna a la tarda. Per situacions com la de la propera reunió que només s'ha de recollir la votació de cada classe, els cursos que no puguin venir poden votar enviant (només els delegats) un correu al coordinador (Xavi), fins el dia de la reunió.

Informacions

Us dels mòbils a l'institut

Recordem el que es va informar a la primera reunió sobre la noves sancions a l'hora d'aplicar la mateixa normativa que els darrers cursos pel que fa a l'us dels mòbils, que segueix sent en resum, que no el poden utilitzar, ni poden sonar, ni es poden veure durant les classes. Així com l'us responsable d'internet amb els portàtils.
Diem que els delegats facin valorar a la resta dels seus companys  el que tenen, és a dir que una utilització abusiva als passadissos i fora de classe faria aplicar la normativa que funciona a altres centres: prohibició total només entrar al recinte de l'institut.

Reclamacions dels alumnes

Paper WC

Es va retirar per el mal us: papers per terra, rotllos sencers tirats a la taça del WC.

Insonorització de l'aula 04

Per la demanda dels alumnes es procedirà a "tapar" l'espai entre la paret i la columna que separa l'aula 04 i el taller de la planta baixa, a veure si millora la insonorització.

26 de set. 2013

Acta del Consell de Delegats del 26/9/13

Presentació del curs

Recollim les dades (correu electrònic) dels diferents Delegats, malgrat alguns són provisionals, diem que quan vinguin els definitius ja canviarem les dades, però de moment assegurem que arriba la informació: actes, convocatòries, etc als delegats. Seria pràctic que per assegurar que no hi ha errors a les adreces tots els delegats enviïn un correu a l'adreça del coordinador, en Xavi Iglesias i així captura les adreces correctes
La manera de comunicar-nos serà amb el correu i per convocar reunions també farem servir cartells als suros i les parets de l'escala gran.

Ens visita el Jose Ángel, per "iniciar" el curs i ens recorda la funció del Consell de Delegats i la importància que l'Equip Directiu del Centre i el professorat donen a la seva tasca.

Recordem l'horari de la Biblioteca que ja comença a funcionar, és el mateix del curs passat: dilluns i dimarts de16.45 a 19.30 i dijous de 16.00 a 18.45, recordem també la normativa.

Fem també una mica de previsió del que ens espera aquest curs: noves mobilitzacions en contra de les retallades i temes que afecten a l'alumnat