Contacte


La coordinadora del consell de delegats i delegades és la Laura Pascual, professora del departament d'educació física de l'institut.

El seu correu electrònic de contacte és:

laurapascual@institutb7.cat

9 de febr. 2010

CONSELL DE DELEGATS

8 - 2 - 10

1. TROBADA DE DELEGATS

En Roger recorda que aquest curs la trobada de delegats dels diferents instituts es realitza el 5 de març al matí. Es reparteixen les autoritzacions per tal que les signin les famílies i que cal portar el proper dilluns com a molt tard (més endavant lliurarem les que cal presentar a l’institut).
Els delegats i alumnes participants seran:
2n Guillem Saldo
3r Marta Reina
Silvia González
(Alba Martín)
Nuria Muñoz
Meybol Díaz
Cristina Gámez
Raquel Gallardo
Cristina Romero
Sara Sellarès
4rt Laura Pliego
Judit Molina
Sergio Montero
1r Batx. Laura Ayén
Ariadana Matamoros

Com que el nombre de participants és una mica per sobre dels que se’ns demanen, els subdelegats de 3r no hi assistirien si hi hagués algun problema.


2. PARELLES LINGÜÍSTIQUES

Es recorda que ja es poden posar en marxa les parelles lingüístiques, que no cal que siguin del mateix curs.
En Roger explica l’èxit d’aquestes parelles quan són responsables i funcionen bé amb un exemple concret: una noia paquistanesa que el curs passat era alumna, aquest curs passa a ser “professora” d’una companya índia que només porta un any a Catalunya.


3. CARNAVAL 2010

Es manté la proposta del darrer consell.
- La festa és el divendres dia 12 de febrer durant tot el matí.
- Decoració d’aules: 9 a 11
- Pati: 11 a 11’30 (en acabar es torna a l’aula per baixar en grup a la sala d’actes)
- Representació, desfilada de comparses i repartiment de premis: 11’30 a 12’30 (aprox.)
- Recollir aules (si no s’ha fet abans): 12’30 a 13 (aprox.)

- Hi participen tots els cursos, des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat (de C. Formatius, com que no assisteixen a les reunions, no en sabem res).
- Si cal quedar-se el dia anterior a preparar la classe, de 17 a 20 hs., es pot fer SEMPRE I QUAN ES COMUNIQUI AMB ANTELACIÓ A EN ROGER I A LA CARME DURAN (Cap d’estudis) I UN PROFESSOR –SIGUI O NO EL TUTOR- ES FACI RESPONSABLE DEL GRUP.
- Si es demana material a en Roger, caldrà omplir un full de sol•licitud i retornar-li el material en perfectes condicions.
- Hi ha un fons d’uns 30 € per grup-classe per pagar les possibles despeses. Es recorda que cal que EL DELEGAT RECOLLI TOTS EL REBUTS AMB NIF I ELS LLIURUI A EN ROGER dins d’un sobre; ell farà els tràmits per cobrar-los i pagar-los després als delegats.
- La classe s’ha de decorar sense fer malbé cap element:
o no es pot penjar res dels llums ni del sostre amb cinta adhesiva
o no es poden arrencar pòsters ni murals
o no es pot canviar de lloc la taula del professor si té ordinador ni tocar ni canviar l’aparell de lloc
o no es pot tocar el delicat canó de projecció
- Un cop hagi passat el jurat, caldrà deixar-la en correctes condicions i anar al pati i en acabar el pati, tornar a l’aula per baixar i entrar en ordre a la sala d’actes.
- A la sala d’actes es farà una petita representació i es lliuraran els premis (en metàl•lic):
o Tres premis de grup classe per 1r, 2n i 3r d’ESO i tres més per 4rt, Batxillerat i C. Formatius.
o Tres per disfressa individual.
o Tres per comparsa. (Es recorda que la comparsa és un petit grup que es disfressa d’un mateix tema i que s’inscriu en el full que tenen el delegats, per tal que els presentador els pugui cridar a “desfilar” i siguin vistos pel jurat; per ara hi ha una única comparsa...)


Assistents:
1r A: Júlia, Maria. 1r B Júlia, Helena 1r C: Laia, Rubén. 1r D: Paula.
2n A: Guillem. 2n B: ---. 2n C: ---. 2n D: Irene.
3r A: Núria, Meybol. 3r B: Marta, Silvia . 3r C: Raquel, Cristina.
4rt A: Sandra, Judit. 4rt B: Júlia, Míriam. 4rt C: David, Marc.
1r Batx. A: Núria. 1r Batx. B: Laura, Ariadna.
2n Batx.: (La Laura justifica la no assistència).
C. Formatius: ---.