Contacte


La coordinadora del consell de delegats i delegades és la Laura Pascual, professora del departament d'educació física de l'institut.

El seu correu electrònic de contacte és:

laurapascual@institutb7.cat

26 de febr. 2010

ACTA CONSELL DE DELEGATS

26 - 2 - 10


1. TROBADA DE DELEGATS

Les alumnes de 3r que assisteixen a la trobada n’escriuran un article per l’SKAPA’T.


2. REBUTS DE LA FESTA DE CARNAVAL


En Roger informa que el passat dimecres es van recollir tots els rebuts de la festa de Carnaval i que ja són a secretaria (si algú encara no els ha portat, cal que passi per secretaria, però NO estan obligats a recollir-los al ser fora del termini).
Com que la secretària està fent un curs fora del centre, és possible que el cobrament es retardi una mica. Així que arribin es convocarà una reunió de pagament.


3. NETEJA PATI I RECOLLIDA ECOLÒGICA


Una vegada més cal avisar que torna a haver-hi papers, boles de paper d’alumini, etc. al pati. Cal parlar-ne a tutoria. Això no hauria de passar si estem reciclant de forma correcta. En aquest sentit, per tal de fer-ne un seguiment, en Rafa Lamuedra proposa una reunió amb delegats voluntaris per parlar i fer propostes sobre el tema.
El delegats són:
- Helena Merino, Júlia Egido i Guillem Saldo (de 1r i 2n)
- Núria Muñoz, Sílvia González i Alba Martín (de 3r)
- Núria González, Ariadna Matamoros i Laura Ayén (1r Batx.)
(Com que són més dels que es demanaven potser algú quedarà exclòs de la comissió).


4. ARRANJAMENT DEL “RACÓ DELS ALUMNES” DEL VESTÍBUL

En José Ángel fa arribar la proposta de millora de l’espai del vestíbul on hi ha les taules pels alumnes. La proposta consisteix en:
Canviar les taules i els bancs
Millorar la il•luminació
Instal•lar endolls per als portàtils que tindrem el proper curs.
Es dóna de termini fins el proper divendres per a fer noves propostes que siguin raonables.
En Guillem Saldo torna a proposar que aquest espai es pugui utilitzar com a lloc de treball i estudi en hores de pati. En Roger explica que es podia utilitzar per aquest fi, però que hi havia alumnes que se n’aprofitaven per quedar-s’hi xerrant, embrutant i creant problemes i que l’espai es va haver de “tancar”.
Es proposa que, malgrat tot, l’equip de Gestió ho torni a valorar.


5. PROPOSTA PER LA DIADA DE SANT JORDI

Ha de quedar clar que només es tracta d’una proposta i que encara no hi ha res decidit.
Es tractaria de garantir que tots els grups que preparen algun tipus d’actuació per la diada de Sant Jordi puguin disposar de l’escenari nou. Això voldria dir presentar aquests espectacles al llarg de la setmana en l’última hora del matí o de la tarda (cada grup pels seu cicle).
El dia de Sant Jordi es faria classe normal o relacionada amb la diada fins l’hora de pati (o fins la penúltima hora); després hi hauria el lliurament de premis i alguna actuació curta per obrir o tancar l’acte.
La Núria González proposa que aquesta actuació pugui ser una cantata interpretada per alumnes i professors.
Quan tot estigui més definit, convocarem un consell per informar-ne.


6. ASSISTÈNCIA DELS DELEGATS A LES REUNIONS

Els delegats assistents i el coordinador es queixen de la manca de responsabilitat dels delegats que no assisteixen a les reunions. Es recorda que aquestes es convoquen per mitjà de cartells i de emails personals i que, així i tot, n’hi ha que no vénen tot i haver-los avisat just abans de començar la reunió.
Es proposa que els tutors prenguin alguna mesura.



Assistents:
1r A: ---. 1r B Júlia, Helena 1r C: Laia. 1r D: Paula.
2n A: Guillem. 2n B: Lorea. 2n C: Martí. 2n D: Irene.
3r A: Núria, Meybol. 3r B: Alba, Silvia . 3r C: ---.
4rt A: Sandra, Judit. 4rt B: ---. 4rt C: ---
1r Batx. A: Núria. 1r Batx. B: Laura, Ariadna.
2n Batx.:---.
C. Formatius: ---.